Firmanı Ücretsiz Ekle‎
---Firmaların bilgilerine kolayca ulaşabilmenizi sağlayacak bir firma rehberidir,
---Çeşitli kategorilerden oluşan rehber tamamen ücretsiz bir hizmettir,
---Sizde bu hizmetten yararlanmak için " cyber-wirus@hotmail.com " Adresine Mail yoluyla, işyerinizin logosu veya kartınızı kısa açıklayıcı bilgilerle birlikte bize yollayın,
---Bu işlem Tamamen Ücretsiz'dir bu hizmet sayesinde göreceksiniz ki işyerinize çok sayıda ziyaretci kazanacaksınız.

Eryılmaz Ticaret (Ali Eryılmaz)


Eryılmaz Ticaret (Ali Eryılmaz)
Tarım Gübreleri ve Yem Bayilikleri
Traktör/Zırai Aletler
Alım Satımı
TEL iŞ: 0 (356) 317 16 61-/-0 (356) 318 13 64
Fatih Meydanı,Etem Çelebi Sk.No:3
Zile-Tokat

4 yorum:

  1. DÜNYANIN EN İYİ GÜBRECİSİ...

    YanıtlaSil
  2. Allah bolluk bereket versin Ali bey

    YanıtlaSil
  3. 2000’li yılların başlarından beri hem dünya genelinde hem de ülkemizde firma rehberleri ile karşılaşıyoruz. İnternetin çok fazla hayatımızda yer almadığı zamanlarda firma rehberlerini cilt cilt kitaplarda görüyorduk. Fakat ilerleyen zamanlarda bu iş tamamen internet üzerinden dönen bir sektör haline geldi. Bu yazımda Firma Rehberi nedir, ne işe yarar gibi sorulara cevap vermeye çalışacağım.
    https://www.dogushan.com/firma-rehberi-nedir-ne-ise-yarar/

    YanıtlaSil
  4. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka draftımı silmek ve yeni bir işe başlamak için 185.000,00 USD tutarında borçlanma deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettim ve banka poliçesi yüzünden eşyalarımı aldığımda başladı, bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Böylece çok çaresiz kaldım ve her yönden fon aramaya başladım. Neyse ki benim için, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, dolandırıcılıktan çok etkilendim, ama durumumdan endişe duydum ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi borç verenlerle olan geçmiş tecrübemden dolayı benden gerçekten şüphe duyuyordu. '' Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşıma çok yardımcı oldu ve bugün, bu kredi şirketi sayesinde, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gururlu sahibi, bana geri gülümsedi. Bu nedenle, kendi işinizi kurmanız veya büyütmeniz gerekiyorsa veya herhangi bir maddi sıkıntıdan borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz… .. {E-posta:} Elegantloanfirm @ hotmail .com ... kredi için çevrimiçi aldatmaca kurbanı değil. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil